środa, 6 sierpnia 2014

ALMA24 historia pewnej reklamacji ...

Z zakupów w ALMA24 ( www.alma24.pl ) korzystam od dawna. Dotąd byłam bardzo zadowolona. Zdarzały się wpadki... typu nieświeża ryba, którą trzeba było wymieniać, ale generalnie dobór produktów był niezły i rozwiązywanie reklamacji satysfakcjonujące...do dzisiaj... 

Dziś moja opinia na temat podejścia sklepu ALMA24 zmieniła się diametralnie, ponieważ nie przyjęto mojej reklamacji dot. brzoskwiń. 

Zakupiłam niecały kg. Dwie z trzech brzoskwiń nie nadawały się do spożycia (widoczne było to nawet przez siatkę), trzecia również zaczynała pleśnieć. Niezwłocznie złożyłam reklamację, przez stronę internetową. Zanim dziś rano okazało się że brzoskwinie muszę oddać w całości (niecały kg), udało nam się zjeść wszystkie ładne egzemplarze (4szt). Pani która reklamację przyjmowała została poinformowana o tym fakcie. Proponowałam wymianę trzech sztuk, lecz jej zdaniem jedynym rozwiązaniem było przyjęcie zwrotu z trzech sztuk, mimo iż części brak ( z racji braku na stanie brzoskwiń na wymianę ). Zgodziłam się. Przyjechał kierowca, wymienił patisona (który również był nieświeży) lecz stwierdził że brzoskwiń nie może przyjąć. Zaproponowałam żeby zabrał je i zważył i żeby zwrot dotyczył zepsutego towaru. Kierowca skonsultował się z pracownikiem działu reklamacji który powiedział że po konsultacji z kierownikiem oświadcza że stanowisko ALMA24 jest takie iż reklamacja nie zostanie przyjęta. W dodatku kierowca nie oddał mojego rachunku. Jestem waszym stałym klientem i przyznam szczerze że bardzo mnie dziwi takie podejście do klienta. Wygląda na to że będę musiała rozpocząć zakupy u konkurencji. 

Poniżej brzoskwinie które od ALMA24 otrzymałam.


UPDATE godzina 20:18  06.08.2014

Reklamacja została finalnie uwzględniona. Mam jednak nadzieję że ALMA24 poprawi się i nie będzie wysyłać już nigdy, do nikogo, nieświeżych produktów ! 


UPDATE godzina 14:00  07.08.2014

ALMA24 dziś postarała się i przysłała świeże warzywa i owoce, a w ramach reklamacji dołączyła również podarunek... przyznam szczerze że jestem miło zaskoczona... :) ... i ponoć zmienili politykę reklamacyjną ... można będzie zwrócić tylko zepsutą część towaru czyli np trzy z siedmiu brzoskwiń ;) (mam nadzieję że nie będzie mi dane weryfikować tej kwestii) 

Poniżej dodatkowa przesyłka od ALMA24:



4 komentarze:

  1. Pani Joanno
    przepraszamy za zaistniałą sytuację - po pierwsze za towar który do Pani nie powinien trafić, a po drugie za sposób rozwiązania reklamacji. Pracownik rozwiązał reklamację zgodnie z procedurą ale nie przewidzieliśmy w niej opisanej sytuacji kiedy Klient chce zwrócić część danego towaru. Wprowadzimy takie zmiany
    Za chwilę skontaktuje się z Panią pracownik i dostarczy ponownie opisany produkt w całości.
    Bardzo przepraszam za niedogodności i proszę aby dała nam Pani szansę na poprawę.

    Staszek Krzaklewski
    Alma24.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Cieszę się że poczynione zostały zmiany w procedurze. Liczę jednak na to iż w przyszłości nie trafią do mnie produkty które wymagać będą reklamacji! Proszę uczulić pracowników, aby oglądali co wysyłają do klientów. Każdy zadowolony klient to doskonała reklama... ale każdy niezadowolony ogromna antyreklama. Wydaje mi się że sklep o takiej renomie jak ALMA nie powinien pozwalać sobie na jakiekolwiek uchybienia dotyczące świeżości.

      Pozdrawiam,
      JF

      Usuń
    2. witam przedstawiciela Alma 24
      proszę o poinstruowanie swoich kierowców o kulturalne zachowanie się na drodze i uszanowanie mieszkańców osiedli do których są dostarczane towary
      swojego czasu sam myślałem o skorzystaniu z tej usługi ale kiedy zobaczyłem pana z Alma 24 Piaseczno jak srał w krzakach a później dostarcza towar to bardzo szybko zrezygnowałem
      brak kultury i brak higieny . rozumiem ze ktoś ma taka potrzebę ale co za dużo to za dużo
      może komuś to pasuje ale nie dla mnie gach który wyciągnie a potem tymi samymi rączkami dotknąć ma mój zamówiony towar to dziękuje i życzę smacznego

      Usuń
    3. sprzedać raz jeszcze sprzedać i to się liczy

      Usuń

HM