sobota, 28 grudnia 2019

Moje odkrycie - płatki MILZU

Szukałam płatków które będą miały ładne, dziecięce opakowanie u dobry skład...nadający się również do naszej diety (antyhistaminowej). W niedużym osiedlowym sklepie znalazłam coś, co wydawało mi się „w miarę ok”. Obawiałam się jednak że będą bardzo słodkie, dlatego wymieszałam je dzieciom ze zwykłymi płatkami kukurydzianymi ( Bio bez dodatku cukru) żeby zminimalizować szok cukrowy ;) ale okazało się że płatki te cukru mają minimalną ilość... jak dla mnie idealnie wyważoną pomiędzy „trzeba troszkę posłodzić” , a „cukru nie używamy”. Nie ma w nich sztucznych dodatków i tłuszczu ❤️


Jestem zachwycona, na pewno sprawdzę również inne smaki (o ile uda mi się je znaleźć w sklepach ;) )


KOD EAN : 4751022361087
Wartość energetyczna : 349,9kcal w 100g



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HM